27 Aralık 2010 Pazartesi

Bir çocuk sevdim, ebemi de aldı gitti.

"Üç sene boyunca herhangi bir şekilde dikkatimi çekmemiş bir çocuğa nasıl aşık olup üstünden geçen iki seneye rağmen hala aşık kalabilirim? İlginç bir soru. Birdoksanüç boyuna rağmen gözüme hiç çarpmamıştı. Ta ki hem okulda hem de dershanede aynı sınıfta olduğum ve henüz yeni yeni tanıştığım arkadaşımla hemen hemen aynı yerde oturduğumuz için dershane sonrasındaki yürüşlerimize kadar. Bök'ten bahsedip duruyordu her seferinde. Bu senin tam istediğin çocuk diyordu. İstediğim çocuğu nereden biliyordu bilmiyorum; ben söylememiştim. "

Diye başlayan
baya uzun bir yazı dizisi oluşturmaya karar vermiştim iki gün önce. Ama bu sırada yapmam gereken başka bir şey olduğundan taslaklara kaydetmiştim öyle kalmış. Dün gece alkol yüzünden biraz mantığa çalışmayan kafam gidip Bök'ü aramamda ısrarcı davrandı. Ben de kırmadım, aradım. Hayır. Bir dakika. Önce mesaj attım. Ama beni sikine bile takmadı daha önce de olduğu gibi. Sonra dayanadım aradım. Hesap soracağım göya. Ulan neyine hesap soruyorsam artık daha bir hafta önce aradığında sevgilim çıktı telefona. Neyse. Aradım konuştuk. Son derece göt bir insan olduğu için kendisi, uyuz olmam için gereken her pisliği yaptı. Sen beni sevmiyor musun yea dedim. Hayır dedi. Bir hafta önce sarhoşken arıyordun ama dedim. Ben o gece kimleri aramıştım biliyor musun dedi. Hayır bilmiyordum, başkasını aramadığından emindim yine de. Ama beni böyle bir şeyle kırmaya çalışmasını sevmedim. Telefonu kapattım. Biraz evin içinde dolaştım. Balkondan falan sarktım. Sonra dayanamadım yine aradım. Sen beni sevmediğini nasıl söylersin, sen beni nasıl sevmezsin diye. Çok atarlıyım, çok. Sonra niye seveyim ki dedi. Hakikatten neden sevsin ki? Telefonu kapadım yine.

Sonra bi sikim olmadı. Ağlamadım. Neden ağlayayım ki? Siktir oldu gitti. Sadece böyle davranabiliyor olmasını kendime yediremedim. Böyle davranmakta da haklıydı herhalde. En son beni aradığında Süt çıktı ya telefona. Ama kimleri kimleri aramış o gece. [Siktirgit amk seninle sarhoşken benden başka kimse konuşmaz zaten]

Sonra uyumaya çalışırken biraz ınga ınga olur gibi oldum. Ama tam da olmadım. En kötü kısmı da rüyaydı. Dokunmak isteyip dokunamıyorsun, sevgilin ama yanında yatamıyorsun falan gibi. Rüyanın başından sonuna kadar Bök'ün gözlerine baktım. Ve Bök'ü öldürmek sonra da cansız bedenine tecavüz etmek istiyorum şu an. Hakediyor bence. Zira en son buna benzer bir tavrı yaptıktan sonra bir buçuk sene görüşmedik. Zaten şimdi bende deli inadı var ben aramam, o numaramı bilemez o aramaz. Ohoo.

Ben bu çocuğa ne diyeyim ki? Hiperaktif bence. Enerjisini nereye harcayacağını bilmiyor. Neyse ya. İyi ki yazıya başlamamışım. Ötügen'e yavşamak istiyordum ne zamandır Bök aklıma geldikçe 'hayııır!' diyordum. Artık Ötügen'e yavşayabilirim. Bekle Ötügen ben geliyorum !

8 yorum:

  1. huehehe sarhos mezesı ben de cok olmusumdur. masaya oturan benı arardı nedense. fesupanallah.. koy götüne rahvan gitsinnnn

    YanıtlaSil
  2. Koydum götüne ibnenin gitti. <3

    YanıtlaSil
  3. bök, ötügen ehüeühüe! yeaa!! vallahi yoruldum okurken bebiiiğiiimm :) sen başka bul en iyisi mi ehüeüh!

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Mery, hayatımda radikal değişiklikler yapacak kadar ciddi biri olsaydım inan kendime yeni birini bulurdum. Ama kendime yeni birini bulmak yerine hiçkimseyi bulmamaya karar verdim. Elimdeki de benden gidince öyle bir yol izleyeceğim bakalım ne olacak. [Ötügen güzel çocuk ama]

    Prof, vahim(di) diyeyim sen anla.

    YanıtlaSil
  5. bakma böyle söylediğime.. çok da benziyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. Eğer gerçekten benziyorsak, birbirimizi öldürmeyi deneyebiliriz. Anca halimizden biz anlarız öyle bir durumda <3

    YanıtlaSil
  7. bu yazıyı okurken aynı kişiye aşık olmuş olabilir miyiz diye düşündüm

    YanıtlaSil

Tüm bunları düşünüyor olmak yerine sadece bir sandalye olabilirdim.
Sandalye olmak istiyorum.